LUMINA LIVE
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
MENÜ
 
HÍREK - AKTUALITÁSOK
 
TÖRTÉNET A JÁTÉKBAN
 
TÖRTÉNET 2011
 
FÓRUM PREHISTÓRIA

 
TÖRTÉNET 2010
 
TÖRTÉNET 2009
 
TÖRTÉNET 2008
 
FOTÓALBUMOK


 

Lumina Live 2009

 

LUMINA LIVE 2008_I

 

LUMINA LIVE 2008_II

 

FORGATÁS-LL2008

 

 

 
LINKEK
 
HÍRLEVÉL
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
LÁTOGATÓK SZÁMA
Indulás: 2007-05-08
 
NJK SPECIALIZÁCIÓK (2009)

SPECIALIZÁCIÓK

 

Leírás:

Minden NJK csapat, vagy fontosabb NJK szereplő, kaphat egy specializációt, azaz különleges képességet, vagy kitapasztalt harcmodort, esetleg egy egyedi varázslatot.

Ezek a specializációk egytől-egyik publikusak lesznek a játékosok előtt is. Ezeket a specializációkat megtaláljátok lejebb a játék NJK szereplőinek leírásánál!

Mivel ez játékról játékra változhat, így ez nem kerül bele a szabályrendszerbe!

A specializációkat a szervezőkkel kell közös megegyezésben megalkotni!

 

 

 RÉSZLETEK:

 

D'Argo Ikertestvére:

Nathan Del Embra



 

SPECIALIZÁCIÓ:

 

 

 HATÁSA:

 

 

 

 

 

 


 

AZ ORK VEZÉR:

ZHOBO

 

  

 SPECIALIZÁCIÓ:

Olyan ork harcos akinek ereje lehetővé teszi, hogy pallosokat duplán forgasson, vagy óriási pajzsa mellett szálfegyvert használjon. 

 

 

 

 HATÁSA:

Egyszerre használhat erejénél fogva két, kétkezes fegyvert, vagy a pajzs mellé szintén kétkezes fegyvert.

  


DALOLÓ HARCOS:

Lorin O'Krell am Shentalain

 

 

SPECIALIZÁCIÓ:

 Művészi tehetsége és muzikális hajlama feltünt Arelnek és Albornak és Dellának is... Sok nyeres csatája után kapta egyszerre csak tehetségét és képességét mely a Gyógyító Szférák Zenéje nevet is viselhetné. Mikor a harcos dalolásba kezd, mondják többen is lábukra álltak halálos sebeik után!

 

 

 

HATÁSA:

Lényege, hogy a 0 Ép-re került csatában elájult végleges halált nem halt karakterek (már akiket a karaktere kiválaszt és jelöl valami úton módon), de maximum, 4 főnek, meggyorsítja a feltámadási idejét. A hátránya hogy alatta mint a bárdok összes dalmágiája alatt szólnia kell a hangszerének vagy énekelnie kell. Ez ha felezi is az időt akkor is 15 perc egyfolytában történő zenélés. Ha 5 Mp-nél továbbra sikerül valakinek megszakítania a dallamot akkor az megtörik és kezdheti előröl!

 


 

 A MAGISZTER:

Igranel Ennaron

VARÁZSTÖRÉS:

 

 

 

 

 

 

Varázslóként Ennaron tisztában van a különböző varázslatok felépítésével és ismeri gyenge pontjaikat, így nem okoz neki különösebb gondot más varázshasználók által megidézett mágiaformák szétoszlatása.

 

 

 

 

  HATÁSA:

10 lépés távolságon belül rámutatással és a megfelelő varázsszavak kimondásával minden aktív varázslatot megszüntethet.

 


 

 A KRAD PAPLOVAG:

Thadeus Arma

 

 

 

 

 SPECIALIZÁCIÓ:

 

 

 HATÁSA:

 

 

 

 

 

 


 

 

A BÁRD:

ELIO

 

EMLÉKOLVASÁS(érintéses):

Elio különleges képessége felerősödött az elmúlt időszakban...

Az emberek közvetlen közelében már elég a ruhájukat, vagy bármilyen "LARP" eszközüket megérinteni, hogy kiolvassa az elmúlt 1 nap emlékeit. Közben úgy ugrál az emlékspirálban, ahogyan csak szeretne.

 

 

 

 

HATÁSA:

Elég bárkinek egy ruhadarabját, vagy nem személyes tárgyát megérintenie ahhoz, hogy az "áldozat", azaz a megérinett játékos köteles legyen részletesen elmondani minden emlékét, az elmúlt 1 órában történtekkel kapcsolatban.  Ez ellen nem véd semmilyen mágia, vagy képesség sem. Az emlékolvasás után az "áldozat" semmire nem emlékszik a történtekből.

 


 A DOMÍNIOR:

Elmandier Assan Calassion am Cornu

SONIONI OPÁL:

Birtokában van egy medál, melybe egy darab sonioni opál van foglalva. A medált még az egykor alapító, útjai során, egy  kereskedő fizetségeképpen kaparintotta meg. Azóta szál domíniorról domíniorra.

 

HATÁSA:

Minden ráirányuló varázslatot hatástalanít.
 

 

 

   

 


A KAPITÁNY:

Gor Demion

 

SONIONI MEDÁL:

A domínior medáljához hasonló nyakfüggője van.  A mindenkori domínior a legközelebbi testőrének is hasonló nyakláncot készítetett egykor, hogy bebisztosítsa a védelmét. Azóta  ez a nyakfüggő is szál kapitányról kapitányra.

 

 

 

 

HATÁSA:

Minden ráirányuló rámutatásos varázslatot hatástalanít és minden érintésen alapuló varázslat hatását felezi.

 

 

 


ERENI ŐRGRÓF és HADSEREGE:

Hector de La Vexel

 
 
 
 
 
FALANX HARC:


 

 

HATÁSA:


 

 

 

 


 AMOS KEDVESE, a ROSA NEGRA KAPITÁNYA:

Felisha...

Mágikus pecsétnyomó.

 Utazásai során, miután megmentette egy boszorkány életét, Felisa szert tett egy mágikus pecsétnyomóra, melynek segitségével olyan mágikus szerződést tud készíteni, ami átokkal sújtja az abban foglaltak megszegőit.



Hatása:

Az előre elkészített szerződést alá kell írni a saját vérükkel (-1 ÉP), úgy onnantól a papíron leírtakat kötelesek betartani, ellenkező esetben életbe lép az ott megfogalmazott átok, valahányszor megszegnék. Ez az átok pl. a némaság, vagy egyéb, amit a szerződő felek kötelesek meghatározni, (kivéve a halál). A szerződés csak akkor érvényes ha Felisa a pecsétnyomóval hitelesítette azt.


KYR VÉRŰ TORONI NEMES:

Retor Salk-Piedra

 
ZŰRZAVAR VARÁZS (rámutatásos):
 

Az ősi varázslatot a nemes, családi titokként örökölte az őseítől. Tudását úgy sajátította el, hogy  tovább is adhatja a megfelelő  tudással rendelkező varázstudóknak!

A varázslat egyes tudorok vélekedése szerint az ősi kyr birodalom korából fennmaradt ereklyének köszönhető melyet Tharr Szeme-ként is emlegetnek vagy káoszgyűrűnek.
 

 

HATÁSA:

A varázslat hatására az egységesen, vagy formációban harcoló csapatokon úrrá lesz a káosz és szétszaladnak! Minden  csapat, vagy hadtest melyre rámondják a varázslatot köteles  szétszaladni a szélrózsa különböző irányaiba és 2 percig nem képes egységben harcolni.

Használata 2 tekercs, viszont ez ellen menedéket csak a híres Sonioni opál adhat, másfajta lelki képzés vagy mágikus védelem nem hatásos ellene.*
 

*Titkos háttér az ereklyéhez: aki felveszi az Tharr oldalára áll át, s kyria érdekeit tartja szem előtt, ezen hatás végleges, akkor is ha leveszi a gyűrűt, hatását csak dupla erősségű áldással lehet eltávolítani, viszont ki viselte a gyűrűt képes ellenállni Tharr szemének, hisz már szembenézett az önmagát emésztő káosszal, de ismét az ő szolgálatába áll, hiába a papok hite sem veheti fel a harcot egy istennel.

 

 A TORONI HELYÖRSÉG PARANCSNOKA:

L. Bartuc nagyúr

 

Démonvér:

Bartuc kapitány magánál hordja talizmánját, egy démon vérével teli palackot.

 

 

 

 

 

 

 

Hatása:

Démonvér hatása : Egyszeri alkalommal használható a játékban, az üvegcse kiivásával. A démonvér őrültté teszi bartucot, mindenre támad ami a közelében van, lehet az barát vagy ellenfél, saját társai is ugyanúgy veszélyben vannak mint mások. Az őrjöngés alatt (30 mp) Bartuc nem szenved fizikai sérülést, viszont az idő lejártával életpontja a felére csökken.

 


 A TORONI HELYÖRSÉG TANÁCSOSA:

 Zs. Dante mester:

 

Utolsó lehellet:

 

Dante mester hajdan hatalmas mágus volt Parthiscusban, ám ezeken az új földeken képtelen volt uralma alá vonni az elemeket. Néha megvillantotta a mágia egy-egy szikráját, de nem volt képes tartósan helytállni... eddig...

 

 

 


Toron papjai tanították, de nem tudott behódolni egyetlen istennek sem, ezért az alkímia tudományába merült. Felfedezett bizonyos növényeket, melyek főzete hihetetlen képességekkel ruházza fel embereit. Olyan gyorsan futnak mint a szél, úgy ugrálnak mitn a bolha, úgy kűzdenek mitn az oroszlán. Egyetlen hibája van a dolognak, testük a végkimerülésben feladja a harcot, és az említett személy ájultan esik össze. Egy bizonyos főzési technikával viszont csak akkor aktiválódik az anyag, ha az alany szívverése kritikusan lelassul. Valyon mit is erdményez ez ?

HATÁSA :


Ha valamely személy Parthiscus seregéből elesik a harcban, életereje 0-ra csökken, Dante mester érintésével 2 életponttal azonnal visszatérhet a csatatérre, viszont a csata végeztével életereje ismét 0-ra csökken, így félholtan esik össze. Ezt a képességet Dante 2ször használhatja egy nap (azaz egy nap 2 embert képes visszahívni a csatatérre).

 

 



A MESTERKOVÁCS

 

Niklas

 

OSTROM GÉP KEZELÉSE:

Niklas sok évet tanult és fejlődött a domíniumi vendégmesterek és tudósok között. Ekközben felhalmozott tudását egyre több alaklommal kamatoztatta. Hadi gépei már több alkalommal menekülésre késztették a helyi rablóbandát, nagy veszteségeket okozva nekik. Ezen tudását át is adja bárkinek, aki megfizeti neki.

 

 

 

 

HATÁSA:

A hajítógép kezelését a csak is speciális képzettséggel lehet elsajátítani, melyet csak Niklas a mesterkovács taníthat meg a jelntkezőknek, természetesen fizetségért cserébe!

 


A CORNUI RABLÓVEZÉR

Sepinroth

Áthatolhatatlan elme:

A hírhedt vezér nemhiába rendelkezik ősi toroni gyökerekkel...ez az elméjén és tudásán is látszik. Már sokan beszélték, a hozzáértők, hogy elméje egy óriási gyémánthoz hasonlít, mely szinte tökéletesen kifinomult és áthatolhatatlan.  Egykori tanítómestere  egyenesen Toronból érkezett hozzá az  ősök nyomán.  Nem tartózkodott a domínium területén sokáig, mert kiszagolta a domínior, de míg itt volt annyi tudást adott át Sepinrothnak, amennyit csak tudott!
Ezek egyike e magas szintű elme védelem.

 

 

 

HATÁSA:

Sepinrothra semmilyen elmére irányuló varázslat nem hat.
 


A LUMINA KORSÓ KOCSMÁROSA

Sörös DARGO

Zsivány szem:

DArgo a  sokatt látott kereskedő,  sok évig tartó utazásai során egy ynevi klán vezetőjének elismeréseképpen, sajátította el a benne rejlő képesség használatát. Különleges érzékeinek köszönhetően többet észlel, mint az átlag ember.

 

HATÁSA:

DArgo ellen nem lehet tolvajlást elkövetni, sőt még torokmetszést sem!

 

 

  


 AMOS DARGO

 Kocsmáros ifjú.

BÉKÍTŐ PRÓFÉTÁLÁS (rámutattásos):

Ha Amos bajba kerül, akkor sincs semmilyen gond, mert használva ezt a képességét bárkit és bármilyen helyzetben megbékít! Sokan beszélik, hogy egy esetben Sepinroth marcona rablóit békítette meg, amikor azok egy idős asszonyt és férjét akarták kirabolni.

 

 

 

 


HATÁSA:

Ha "áldoztára" rámutat és az hallaja békítő próféciáját, akkor az elfelejt minden agressziót, bántalmat és nyugalomban végighallgatja Amos mondtait.

A játékosok ekkor kötelesek megnyugaodni és Amosra figyelni. Ha befejeződött a prófécia, még 5 percig(számolás 300-ig)  nem képesek semmilyen negatív megnyilvánulásra. Ez idő alatt kötelesek a hallottakról beszélgetni. Az idő lejártával nem emlékeznek előző cselekedetükre, de szabadak az érzelmeik.


 GRADOR DARGO

 Kocsmáros ifjú.

IGAZSÁG ITALA:


Grador sokan mondják, hogy túl jó kocsmáros... Fantázia italai sokszor szórabírják a bánatos, vagy bosszús embereket...sőt sokszor az igazán becsületes, kevésbé szószátyár figurák is bizalmukba fogadják. Hogy mi teszi ezt talán a személyes varázsa...?

 

 

 

 

HATÁSA:

különleges igazság szérum ki keverés
az áldozat elfogyasztáskor nem érzékeli (iztelen szagtalan, italba elkeverhető) elfogyasztás után 5 kérdésre a képességeihez mérten köteles válaszolni! Az szenvedő alany az 5. válasz után "kijózanodik" , de nem emlékszik rá, hogy mi történt.   


 

 
LUMINA LIVE RENDSZER

 
 
JELENTKEZÉSI ADATLAP

 
 
LETÖLTÉSEK

 
GALÉRIA
 
A LUMINA LIVE FEJLŐDÉSE

 

2005

 2006

2008


 

 

2009

2010

 

 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!